SIKÇA SORULAN SORULAR

Rezervasyonu yapacağım. Nasıl ödeme yapabilirim?

Bonega kurulduğu ilk günden beri mutlu müşteri potansiyeli alabilmek için elinden geldiğinin fazlasını yapmaktadır. Bu yüzden müşterilerimizi ödeme konusunda hiç sıkıntıya düşürmemek için farklı alternatifler uyguluyoruz.

HAVALE/EFT: Banka hesabınızdan dilediğiniz zaman burada belirttiğimiz hesap numaralarımıza  rezervasyonunuzu yaptıktan sonra ödeme geçebilirsiniz. 

KREDİ KARTI: Herhangi bir banka ile anlaşmanız doğrultusunda tarafınıza verilen kredi kartı ile organizasyonlarını rezerve edebilir ve anında ödeme yapabilirsiniz. Bunun için ödeme kısmında Kredi Kartı İle Ödeme alanını seçerek kart bilgierinizi girmeniz gerekiyor. Bonega olarak kredi kartı güvenliğiniz için web sitemizde kurulu olan SSL güvenlik sertifikası sayesinde kart bilgileriniz güvende.

 

Üye olanlar ile üye olmayanlar arasında ne gibi bir fark var?

www.bonega.com.tr web sitemiz hem üye olarak hemde üye olmayarak tur veya otel rezervasyonu yapmaya açıktır. Fakat üye olan müşterilerimiz bizim için her zaman daha çok değerlidir.

Web sitemize üye olan kişiler, rezervasyon sırasında sürekli aynı iletişim bilgilerini girmekten kurtuluyor. Ayrıca yıl içerisinde düzenlediğimiz fırsatlardan ilk olarak onlar haberdar oluyor.

 

Satın aldığım uçak biletini bana nasıl ulaştırıyorsunuz ?

Havayollarında elektronik biletleme sistemine geçilmiştir. Tüm bilet bilgileri elektronik olarak sistemde saklanmakta ve internet üzerinden satış anında tarafınıza tüm bilgileri içeren bir seyahat belgesi düzenlenmektedir.
Satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra düzenlenen elektronik bilet e-posta yolu ile tarafınıza ulaştırılacaktır. Düzenlenen elektronik bilet üzerinde yer alan konfirmasyon kodunuz (PNR) ve bilet numaranız ile ilgili havayolu web sitesine girerek online check-in işlemlerinizi yapabilirsiniz ve/veya direkt havaalanına giderek check-in kontuarında işlemlerinizi tamamlayarak uçuş biniş kartınızı alabilirsiniz. Arzu ederseniz biletinizin basılı bir kopyasını aynı gün içerisinde kurya ile size ulaştırabiliriz.

 

Uçuştan ne kadar zaman önce havalimanında olmak gerekir ?

Dış hat uçuşlar için tarifeli uçuşunuzdan 2 saat önce, iç hat seferlerinde ise 1 saat önce havalimanında, havayolu kontuarında olmak gerekir. Havalimanı yoğunluğunu öngörerek + 1 saat ilave etmenizi öneririz.

 

Aldığım bileti nasıl iptal edebilirim?

Aldığınız uçak biletini 2 şekilde iptal edebilirsiniz.
* 0850 533 05 10 numaralı telefondan arkadaşlarımız sizlere yardımcı olacaktır.
* İlgili havayolu çağrı merkezlerinden iptal işlemleriniz yapabilirsiniz.

 

Turlar kesin kalkışlımıdır? Turun düzenlenebilmesi için grubun kaç kişi olması gerekir?

Yeterli kişiye ulaştığında ulaşıldığında turlar kesin kalkışlıdır.

Ödemelerim güvenli midir?

Sistemimiz SSL sertifika destekli olup iframe olması sebebiyle SSL linki gözükmüyecek olsada ödeme sayfanızda ilgili sayfanın satış ekranında farenizin sağ düğmesiyle sayfa adresine baktığınız zaman https adresini görebilirsiniz. Yapmış olduğunuz işlemler tamamiyle güvenli sistemler tarafından gerçekleştirilmekte ve ilgili banka pos cihazından yapılmaktadır.

 

 

 

Send Whatsapp Message